Deri hastalıkları ve estetik Dermatoloji alanında uzun yıllardır edindiğimiz tecrübeler ışığında sizleri kliniğimizde ağırlamak mutluluk duyarız

Anketimize katılın

Anket

Amliyatsız Yüz Germe

Tek seansta ameliyatsız yüz germenin farkını cildinizde hissedin….

Saç Tedavisi ve Mezoterapi

Mezoterapi saç dökülme tedavi yöntemlerindendir.

BodyFX

BodyFXbölgesel vücut şekillendirme sağlayan ,selülit ve kötü görünümü azaltan yeni, uzun ömürlü, non-invaziv bir yöntemdir. BodyFX vücudunuzu yeniden şekillendirir ve cerrahi yağ aldırma işlemlerine karşı alternatif sunar. BodyFX yağlı ve portakal kabuğu gibi kötü görünümden kolaylıkla kurtulmanızı sağlar.

DOUBLO

Cerrahi operasyona gerek kalmadan, sarkmış cilt ve dokuları toparlar. Yeni kolajen tetiklenmesi sayesinde cilt yüzeyi yenilenir, kırışıklıklar azalır

FORMA

Forma RF teknolojisine dayanan yüz-boyun bazı bölgelerin sıkılaştırılması amaçlı non-invaziv bir teknolojidir.

INMODE BODYFX İLE SELÜLİT TEDAVİSİ

Lazer Uygulamaları

Karbon Peeling

Scarlet Uygulaması

lazer epilasyon uygulaması

Cilt Bakımı

Cildiniz Yerçekimi ve zamana yenik düşmesin! Yerinde ve minik bir dokunuş mucizeler yaratabilir.

Stres, kötü beslenme, sigara, güneş,genetik faktörler ve kronik hastalıklar sizi olduğunuzdan daha yaşlı, kırışık, yorgun ve solgun gösteriyor olabilir.
Gençlik aşısı ve mezoterapiler, PRP, dolgu, botox uygulamaları, mikrodermaterapi, lazer destekli peeling ve yeni nesil kimyasal peelingler , ip uygulamaları, altın iğneli frekans, Kliniğimizde bizzat uzman hekimler tarafından, Cilt tipinize uygun, doğal, yaşınıza ve yüzünüze yakışan tıbbi yöntemler ile cildinizin gençliğini geri kazandıralım.

Lazer epilasyon, yüz ve vücutta istenmeyen tüylerin kalıcı olarak ortadan kaldırılmasında uygulanan, güvenli ve son yıllarda en çok tercih edilen yöntemdir.

Lazer epilasyon sistemleri kılı nasıl yok eder?

Lazer sistemleri tüyleri yok etmek için kıl kökünü tahrip eder. Kıl kökündeki renk hücreleri enerjiyi emer, çevre deri ve dokuda hasar yapmadan kıl kökünü yakar. Hasara uğrayan kıl tekrar çıkmamaktadır.

Kıl büyüme siklusu anogen, katogen ve telogen şeklinde üç evreden oluşur. Lazer epilasyonda , anogen evredeki kıllar yok edilir ve bütün lazerler sadece tüylerin bu aktif döneminde etkilidir.